Termeni și condiții
Informare
Site-ul http://www.lumiar.ro este proprietatea societatii comerciale L` ATELIER FLAMME S.R.L., societate româna cu sediul cu sediul 1n Sat Baneasa, Comuna Baneasa, Strada Principala, nr. 186, Judet Giurgiu, 1nregistrata la Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Giurgiu, sub nr. J52/642/27.06.2022, cod fiscal 46377336, ce poate fi contactată la adresa de email contact@lumiar.ro.
L` ATELIER FLAMME S.R.L. asigura si administrarea operațională a procesului de comerț electronic al site-ului https://lumiar.ro/
În cazul în care aveți orice solicitare referitoare la procesul de vanzare, precum si la produsele și serviciile L` ATELIER FLAMME disponibile online, ne puteți contacta la telefon 0770 660974, de luni pana vineri, in intervalul orar 09:00 – 17:00.
Prin utilizarea site-ului https://lumiar.ro/ și/sau al oricărui alt serviciu și/sau produs oferit, se consideră că ați citit, înțeles și acceptat integral termenii și condițiile de utilizare ale site-ului. Site-ul https://lumiar.ro/ se supune legilor din România.
Administratorul site-ului va depune toate diligențele în vederea menținerii corectitudinii informațiilor expuse pe site. Cu toate acestea, având în vedere posibile erori cu privire la aceste informații, societatea precizează că imaginea produselor are caracter informativ; unele caracteristici sau prețul produselor prezentate pe site, pot fi modificate fără preaviz sau pot conține erori de operare. De asemenea, din considerente legate de spațiu și coerența structurii informației, uneori descrierile produselor pot fi incomplete, însă societatea face eforturi de a prezenta informațiile cele mai relevante.
În cuprinsul acestui SITE următorii termeni vor însemna:
CUMPĂRĂTOR – persoană, firmă, companie sau altă entitate juridică ce emite o Comandă și este înscrisă în partea introductivă a facturii sub titlul Cumpărător (sau imputernicitul acestuia).
VÂNZĂTOR – societatea comercială L` ATELIER FLAMME S.R.L., societate româna cu sediul cu sediul 1n Sat Baneasa, Comuna Baneasa, Strada Principala, nr. 186, Judet Giurgiu, 1nregistrata la Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Giurgiu, sub nr. J52/642/27.06.2022, cod fiscal 46377336 și înscrisă în partea introductivă a facturii sub titlul de Furnizor.
PRODUSE ȘI SERVICII – orice produs sau serviciu, inclusiv documentele și serviciile menționate în Comandă, care urmează a fi furnizate respectiv prestate de către VÂNZĂTOR, CUMPĂRĂTORULUI și sunt reprezentate prin decorațiuni achiziționate de către Cumpărător, care corespund descrierii din cataloagele și documentația producătorilor, ale căror caracteristici au fost agreate de Cumpărător și inscrise în comandă, respectiv factură.
COMANDA – un document electronic ce intervine ca formă de comunicare între Vânzător și Cumpărător prin care Vânzătorul este de acord să livreze Bunurile și Serviciile și Cumpărătorul este de acord să primească aceste Bunuri și Servicii și să facă plata acestora.
CONTRACT – o comandă validă, confirmata de către Vânzător.
SPECIFICAȚII – toate specificațiile și/sau descrierile Bunurilor și Serviciilor așa cum sunt precizate în Comandă.
Drepturile consumatorilor sunt prevăzute în Legea nr. 449/2003 din 12.11.2003, privind vânzarea produselor și garanțiile asociate acestora, publicată în Monitorul Oficial, Partea I nr. 812 din 18.11.2003, în special în art. 9-14 și nu sunt afectate prin prevederile privitoare la Termeni și Condiții.
Procesul de vânzare pentru site-ul https://lumiar.ro/
Prin lansarea unei comenzi pe site, Cumpărătorul este de acord cu forma de comunicare (e-mail, SMS, telefon) prin care Vânzătorul își derulează operațiunile pe site.
Vânzătorul va informa Cumpărătorul, prin mesaje despre confirmarea comenzii. Înregistrarea unei comenzi online de către Vânzător, discuțiile telefonice sau prin alte mijloace de comunicare NU constituie o validare și confirmare ferme ale comenzii și, în consecință, NU semnifică încheierea contractului la distanță.
Dacă Vânzătorul confirmă explicit o comandă, acest lucru va implica o acceptare completă a termenilor comenzii. Acceptarea comenzii de către Vânzător se consideră finalizată atunci când există o confirmare scrisă (e-mail, SMS) din partea Vânzătorului către Cumpărător, fără a necesita o confirmare de primire din partea acestuia din urmă.
Comanda se consideră validă numai după confirmarea de către Vânzător a disponibilității stocului, a prețului precum și a caracteristicilor produselor respectiv a serviciilor solicitate de Cumpărător.
În lipsa unei confirmări exprese din partea Vânzătorului, prezentele termene și condiții generale de vânzare vor sta la baza Contractului încheiat, în completarea acestora fiind documentele fiscale. (Factura de marfă și respectiv Factura de servicii).
Obiectul Contractului – îl constituie vânzarea PRODUSELOR, respectiv prestarea SERVICIILOR, în conformitate cu disponibilitatea stocului, prețul și caracteristicile menționate în confirmarea transmisă de Vânzător pentru validarea comenzii prin care Cumpărătorul și-a exprimat intenția de achiziție.
Comanda Clientului – clientul se înregistrează în SITE pe baza unui user și a unei parole unice, selectează produsele, își exprima acordul cu Termenii și Condițiile magazinului online https://lumiar.ro/, apoi apasă butonul „Adaugă în Coș.” În „Coșul meu”, clientul are posibilitatatea să parcurgă lista produselor, să modifice cantitățile și să confirme intenția de cumpărare prin accesarea butonului „Finalizează comanda”. Ulterior finalizării comenzii, clientul va primi în vederea validării acesteia, o confirmare scrisă din partea Vânzătorului, privind disponibilitatea, prețul și caracteristicile produselor respectiv a serviciilor comandate.
Prețul Contractului – îl constituie prețul vânzării Produselor, respectiv prestării Serviciilor, cuprins în comanda validată prin confirmarea de către Vânzător. Cu toate acestea, SOCIETATEA atenționează asupra faptului că există cazuri când, ca urmare a unor disfuncționalități ale SITE- ului sau erori, prețul afișat pe SITE poate să nu fie cel real. În aceste cazuri, Vânzătorul va informa Cumpărătorul asupra prețului corect, menționându-l în cuprinsul confirmării comenzii. La prețul Produselor sau Serviciilor, taxa de transport va fi gratuită până în luna iunie 2023, iar apoi se va adauga fiecarei comenzi. Aceasta taxă este evidențiată inainte de finalizarea comenzii si adaugată in mod automat la prețul vanzării Produselor.
Modalități de plată – prețul Contractului poate fi achitat:
- În numerar la livrare (plata va fi făcută în lei conform prețului Contractului și se va face la comisionarul care efectueză livrarea). Modalitatea de plată cu numerar la livrare nu este disponibilă pentru comenzi online a căror valoare este mai mare de 1000 Lei.
- Online cu card bancar prin Twisspay (Visa/Maestro/Mastercard).
- Ordin de plată în contul Vânzătorului după comunicarea datelor de transfer.
Daca ati ales metoda de plata ” Online prin card bancar “ este necesar sa completati un formular cu informatiile despre cardul dumneavoastra in pagina securizata a procesatorului de plati.
– Platile cu carduri de credit/debit emise sub sigla Visa si MasterCard (Visa/Visa Electron si MasterCard/Maestro)
se efectuaeaza prin intermediul sistemului “3-D Secure” elaborat de organizatiile care asigura tranzactiilor on-line acelasi nivel de securitate ca cele realizate la bancomat sau in mediul fizic, la comerciant.
– “3-D Secure” asigura in primul rand ca nici o informatie legata de cardul dumneavoastra nu este transferata sau stocata,
la nici un moment de timp, pe serverele magazinului sau pe serverele procesatorului de plati, aceste date fiind direct introduse in sistemele Visa si MasterCard.
Important de stiut! – Pentru platile prin card bancar nu este perceput nici un comision!
Livrarea Produselor – livrarea se realizează la adresa de livrare definită de către Client în formularul de comandă, utilizând curieratul extern. Produsele se află în ambalajul original, sigilat, al producătorului. Toate produsele Vânzătorului în colete, pentru a putea fi transportate în siguranță. Vânzătorul va anunța Cumpărătorul cu privire la termenul estimat de finalizare a livrării. Vânzătorul, în cazul în care nu poate executa Contractul motivat de faptul că produsul sau serviciul nu este/nu mai este disponibil, va informa Cumpărătorul despre aceasta indisponibilitate, urmând ca eventualele sume de bani achitate de către Cumpărător pentru produsul sau serviciul indisponibil să fie rambursate în termen de maximum 30 de zile calendaristice. Termenul estimativ pentru livrarea produselor este de 3-5 zile lucrătoare. În cazul în care nu pot fi respectate termenele de livrare,Vânzătorul va anunța Cumpărătorul cu privire la termenul estimat de finalizare a livrării. În cazul în care Vânzătorul primește informații eronate legate de facturarea sau livrarea produselor, Vânzătorul își rezervă dreptul de a denunța unilateral contractul, fără ca acest lucru să se considere o încălcare a Contractului.
Livrarea produselor este gratuita pentru comenzi online a căror valoare este mai mare sau egală cu 230 Lei, exclusiv pe teritoriul României, cu mentiunea că se pot adauga taxe suplimentare de transport daca adresa de livrare este in afara rutelor de transport si firma de curierat percepe taxe suplimentare. In acest caz, Cumpăratorul va fi inștiințat despre aceste taxe, putand opta pentru mentinerea comenzii (cu plata suplimentara) sau anularea acesteia.
Vânzătorul va depune eforturi rezonabile în vederea menținerii corectitudinii informațiilor expuse pe site cu privire la disponibilitatea, prețul și caracteristicile produselor comercializate.
Politica de returnare
Potrivit legislației în vigoare, Cumpărătorul are dreptul să notifice în scris Vânzătorului că renunță la cumpărare, fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului cu suportarea cheltuielilor de returnare.
Clientul este informat asupra faptului că, în cazul în care produsele a căror returnare prezintă urme de folosire, uzură, zgârieturi, lovituri, șocuri mecanice sau, după caz, accesorii lipsă, certificate de garanție lipsă, Vânzătorul își rezervă dreptul de a decide acceptarea returului sau de a opri o sumă din valoarea produsului, sumă ce va fi comunicată după evaluarea prejudiciilor aduse. În cazul exercitării dreptului legal de returnare a produsului, rambursarea contravalorii acestuia se va face în cel mult 30 de zile de la data solicitării returului, situatie in care Cumpărătorul este obligat sa puna la dispozitia Vânzătorului un cont bancar valabil, precum si toate datele necesare efectuarii viramentului bancar. Sunt exceptate de la exercitarea dreptului de retur următoarele: sumele achitate pentru trasportul produselor, produsele realizate după specificațiile și instrucțiunile Cumpărătorului sau personalizate distinct pentru acesta, produsele care se pot deterioara sau degrada rapid, produsele ce sunt parte a unui ansamblu și nu pot fi, prin natura acestora, separate de celelalte elemente componente.
În cazul în care vă putem ajuta cu alte informații, vă rugăm să ne scrieți la adresa: contact@lumiar.ro.
Garanție și service
4.1. L` ATELIER FLAMME S.R.L., societate româna cu sediul cu sediul in Sat Baneasa, Comuna Baneasa, Strada Principala, nr. 186, Judet Giurgiu, inregistrata la Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Giurgiu, sub nr. J52/642/27.06.2022, cod fiscal 46377336, asigurăm și garantăm conformitatea bunurilor achiziționate precum și eventualele vicii ascunse, declarând pe propria răspundere, conform prevederilor Hotărârii Guvernului nr.1.022/2002 privind regimul produselor și serviciilor care pot pune în pericol viața, sănătatea, securitatea muncii și protecția mediului, că produsele comercializate nu pun în pericol viața, sănătatea, securitatea muncii, nu produc un impact negativ asupra mediului și sunt în conformitate cu Legea nr. 608 din 31 octombrie 2001 privind evaluarea conformității produselor, publicată în Monitorul Oficial cu numărul 712 din data de 8 noiembrie 2001 și standardelor românești.
4.2. L` ATELIER FLAMME S.R.L. se angajează să livreze produsul conform cu descrierea din cadrul site-ului http://www.lumiar.ro și cu calitățile și caracteristicile înscrise în factură. Produsul este considerat neconform dacă nu are aceleași calități precum este descris în cadrul site-ului http://www.lumiar.ro sau dacă nu are calitățile și caracteristicile înscrise în factură. În cazul în care la livrare se constată o lipsă de conformitate a unui produs din factură, Cumpărătorul are dreptul de a cere repararea într-o perioadă rezonabilă sau înlocuirea produsului. Dacă aceste operații nu sunt posibile, Cumpărătorul are dreptul de a cere să beneficieze de o reducere corespunzătoare a prețului sau de rezoluțiunea contractului privind acel produs neconform. Vânzătorul nu își asumă nicio răspundere pentru execuția și consecințele serviciilor de manipulare si transport executate de terți, atunci când produsul a fost deteriorat sau nu au fost respectate instrucțiunile producătorului. Vânzătorul nu își asumă nicio răspundere privind consecințele pe care le-ar avea utilizarea sau întreținerea greșită a produselor, datorate nerespectării instrucțiunilor producătorului. Nu se consideră a fi lipsă de conformitate dacă în momentul încheierii facturii Cumpărătorul a cunoscut sau nu putea, în mod rezonabil, să nu cunoască această lipsă de conformitate.
4.3. L` ATELIER FLAMME S.R.L. acordă garanţie care începe de la data livrării produselor astfel: 30 zile pentru ceramică, porțelan. În această perioadă, dacă deficiențele nu sunt imputabile Cumpărătorului, L` ATELIER FLAMME S.R.L. își asumă responsabilitatea reparării sau înlocuirii produsului pe cheltuiala sa. După efectuarea livrării Cumpărătorul nu mai poate invoca deficiențe cantitative sau deficiențe pe care, în mod rezonabil, nu putea să nu le vadă in termen de 2 zile de la momentul livrării (ciobituri, zgârieturi, pete de murdărie etc.). Spargerea produselor sau zgârierea produselor după termenul de 2 zile de la livrare sunt riscuri asumate integral de Cumpărător.
4.4. Orice reclamație va fi însoțită de factura de marfă. În termenul de garanție Cumpărătorul are dreptul de a cere repararea gratuită, într-o perioadă rezonabilă sau înlocuirea produsului cu deficiențe calitative, dacă aceste deficiențe nu sunt cauzate de nerespectarea de către Cumpărător a instrucțiunilor de utilizare și întreținere. În funcție de disponibilitatea producătorului și de locul unde a fost fabricat produsul, Vânzătorul își va impune să repare sau să înlocuiască produsul, pe durata garanției într-un termen maxim de 30 de zile.
4.5. Produsul înlocuit beneficiază de aceeași garanție ca și un produs nou. Defectele apărute în termenul de garanție ca urmare a unor vicii ascunse, confirmate prin expertize tehnice de către un serviciu specializat se repară gratuit.
4.6. Transportul produselor de către Vânzător la sediul indicat de Cumpărător nu este inclus în prețul produsului plătit de Cumpărător. Tarifele serviciilor sunt afișate pe site-ul Vânzătorului, http://www.lumiar.ro. În perioada până la data livrării, indiferent de achitarea parțială sau integrală a comenzii, produsele sunt în proprietatea Vânzătorului, până la livrarea efectivă a acestora. Livrarea efectivă este confimată prin semnătura de primire a Cumpărătorului documentul de transport furnizat de curier.
4.7. În accepțiunea părților, orice notificare adresată de una dintre acestea celeilalte, este valabil îndeplinită dacă va fi transmisă în scris la adresa prevăzută în partea introductivă a facturii. Schimbarea adresei nu poate fi opusă părților dacă ea nu a fost comunicată în scris. În cazul notificării pe cale poștală, aceasta va fi transmisă prin scrisoare recomandată cu confirmare de primire și se consideră primită de destinatar la data menționată de oficiul poștal primitor pe această confirmare. Orice eveniment imprevizibil și inevitabil, independent de voința părților, care împiedică în parte sau în totalitate îndeplinirea obligațiilor contractuale, va fi considerat că un caz de forță majoră. Partea care invocă forța majoră și care o va aduce la cunoștință celeilalte părți contractante în cel mult 7 zile de la apariția cazului de forță majoră invocat, va fi exonerată de obligațiile sale dar numai în măsura și exclusiv pentru perioadă pentru care forța majoră se aplică. Orice eventuale neînțelegeri care apar între părți cu privire la executarea sau interpretarea comenzii care nu vor putea fi soluționate pe cale amiabilă, vor fi soluționate de instanțele judecătorești de drept comun ale Municipiului București de la sediul social al Vânzătorului, conform cu legislația în vigoare în România.
Garanțiile comerciale nu afectează garanția legală privind conformitatea produsului, conform legii 449/2003.
Cesionarea și subcontractarea
Vânzătorul poate cesiona și/sau subcontracta o terță parte pentru servicii aferente onorării Comenzii, cu informarea Clientului, nefiind necesar acordul acestuia.
Forță majoră
Nici una dintre părți nu va fi răspunzătoare pentru neexecutarea obligațiilor sale contractuale, dacă o astfel de neexecutare este datorată unui eveniment de forță majoră, în conformitate cu legislația în vigoare.
Legea aplicabilă – jurisdicția
CONTRACTUL este supus legii române. Eventualele litigii apărute între Vânzător și Cumpărător se vor rezolva pe cale amiabilă sau, în cazul în care aceasta nu va fi posibilă, litigiile vor fi soluționate de instanțele judecătorești române competente din București.
Descrierea serviciului
http://www.lumiar.ro a fost realizat pentru a oferi servicii de informare, în mod gratuit, asupra produselor și serviciilor practicate de L` ATELIER FLAMME S.R.L., tuturor celor care accesează http://www.lumiar.ro. Alte servicii care vor fi implementate, în timp, în cadrul site-ului sunt supuse acelorași condiții, în afară de cazul în care acestea nu au condiții de folosire distinct formulate. Utilizatorii au acces gratuit la serviciile disponibile pe http://www.lumiar.ro. L` ATELIER FLAMME S.R.L. își rezervă dreptul de a restricționa utilizarea oricărui serviciu al site-ului în interes comercial. Prin utilizare sunteți de acord să nu folosiți niciun sistem automat, care accesează site-ul într-o manieră care trimite mai multe mesaje de cereri într-o perioadă de timp, rezonabilă pentru ca o persoană să poată să utilizeze această convenție. L` ATELIER FLAMME S.R.L. poate derula prin intermediul site-ului în orice moment campanii publicitare și/sau promoții, în orice secțiune din site. Campaniile și promoțiile derulate nu necesită acordul vizitatorilor sau utilizatorilor site-ului. Spațiile și dimensiunea campaniilor publicitare și promoțiilor nu necesită acordul vizitatorilor și poate fi schimbat oricând fără a necesita anunțarea prealabilă.
Drepturi de autor
Conținutul site-ului este proprietatea L` ATELIER FLAMME S.R.L. și a companiilor partenere care vor fi citate ca sursă de conținut și nu poate fi preluat, difuzat, vândut sau revândut fara un accord scris. În cazul în care doriți să preluați orice tip de conținut, ne puteți contacta pe adresa contact@lumiar.ro. L` ATELIER FLAMME S.R.L. își rezervă dreptul de a modifica sau de a adăuga noi reguli și restricții în ceea ce privește conținutul site-ului, în orice moment. L` ATELIER FLAMME S.R.L. își rezervă dreptul de a modifica sau actualiza orice serviciu sau drept de utilizare al oricărui serviciu, în orice moment fără un anunț prealabil. Utilizatorii nu vor modifica nicio parte din acest site în afară de ceea ce este necesar pentru utilizarea corespunzătoare a site-ului cu scopul în care a fost creat. Astfel, în zonele din site care permit adăugarea conținutului de către utilizatori, respectiv zona de comentarii, aceștia vor introduce pe site doar conținut legal și moral, iar deținătorul își rezervă dreptul de a modera/ cenzura comentariile.